torsdag 4 augusti 2011

Virkad matta 3


3 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du kommenterade hos mig så att jag hittade hit. Har läst tillbaka lite och gillar verkligen dina monsterväskor, en sådan ska jag nog göra nån gång om det är ok att jag lånar idén. :) Fin matta, vad har du virkat den av? Mattrasor?

    SvaraRadera
  2. Hej tillbaka! Jag har läst din blogg rätt länge men det blir inte så ofta att jag kommenterar, tyvärr. Men gillar dina grejer!
    Det vore kul att se din version av en monsterväska!
    Ja, mattan är av trikåtrasor. Samma slags som jag har vävt av.

    SvaraRadera
  3. Moi Paula! Voi vitsi ku oot taitava! Ihania käsitöitä :) Tuli inspiraatio, että mäkin haluisin tehdä tollasen maton..! Osaan virkata ympyrää. Toi on varmasti jotain tosi paksua narua mistä oot virkannu? Entä onko tulla alla joku kangas? -Helena

    SvaraRadera